ח"כ זוהר קורא למנוע פיצולים בגוש הימין: "משחק באש"

אסתי פלד No Comments on ח"כ זוהר קורא למנוע פיצולים בגוש הימין: "משחק באש"

חה"כ מיקי זוהר ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו צריכים לקבל החלטות מושכלות כדי להגן על כל קול בתוך המחנה; הדרך היחידה להקים ממשלה היא רק אם הימין ישיג רוב; נוכיח שרק לנו יש את היכולות להוציא את ישראל מהמשבר הכלכלי"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכיר הליכוד, חה"כ מיקי זוהר שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וקרא למפלגות הגוש שלא להתפצל. "ראינו את המחלוקות בציונות הדתית. חסרה לנו גם ריצה נפרדת של דגל התורה ואולי באמת אפשר לשבת בבית בבחירות. זה משחק באש. יש מחלוקות ואי הבנות אבל אנחנו צריכים לקבל החלטות מושכלות כדי להגן על כל קול בתוך המחנה", אמר זוהר.

לדבריו "אנחנו ראשי המחנה. ומעצם העובדה הזו אנחנו פועלים לנסות לאחד בתוך המחנה ולמנוע אובדן קולות. יש לנו משימה משותפת להשיג יותר מ-61. אם לא נדע למקסם את הקולות לא נשיג את המטרה".

הוא התייחס לטענות גנץ על כך שהוא מסוגל להביא את החרדים לממשלה בראשותו: "קשה לי לראות את יהדות התורה מצטרפת לקואליציה עם גנץ בלעדי הליכוד. לא נראה לי ריאלי שהם ישבו עם מרצ והעבודה שמסורת ישראל אינה נר לרגליהם. יש להם כל מיני רצונות שבטוח שהמפלגות החרדיות לא יוכלו לחיות איתן. זו טענה מופרכת וחסרת סיכוי שנועדה להחליש את הימין. הדרך היחידה להקים ממשלה היא רק אם הימין ישיג רוב".

לאחר מכן נשאל זוהר מה בכוונתם לעשות בנוגע למשבר הכלכלי: "בסוגיות הכלכליות הוכחנו את עצמנו. אנחנו מגיעים עם קבלות, במשברים ב-2003 וב-2009 ראינו מי הוציא את ישראל מהמשברים. נתניהו – כשר אוצר או כראש ממשלה. כשמסרנו את השלטון ב-2021 הכלכלה הייתה במצב מעולה. בשנה הזו ראינו את ההידרדרות הכלכלית ועליית המחירים המטורפת. את הדברים האלה הממשלה הזו לא ידעה לעצור. אנחנו כן נדע לתקן", הדגיש זוהר. "נוכיח שרק לנו יש את היכולות להוציא את ישראל מהמשבר הכלכלי".

ביחס לשאלה כיצד ינצחו בבחירות, ברקע הסקרים הלא מחמיאים במיוחד לגוש- אמר זוהר: "המשימה מתחלקת לשניים: יש את הצורך המיידי להעלות את אחוזי ההצבעה במעוזי הימין למספרים חסרי תקדים ואת זה נעשה באמצעות השטח. נצטרך לשבור את השיאים של עצמנו".

"הדבר השני", הוסיף ופירט: "זה לנסות להביא מצביעים חדשים שיצביעו לליכוד. אני חושב שהחרדים והציונות הדתית פחות יכולים להביא את זה. אנחנו כן יכולים לפתוח את השורות לימין רך".



0 תגובות